Skip to content

Open SPORTS

Sursa ta de informatii

  • Acasa
  • Stiri
  • Sport
  • Business
  • Gambling
  • Business
  • Fotbal
  • Evenimente
  • Recomandari
  • Sanatate
  • Lifestyle
  • Timp Liber
  • Turism
  • Contact
  • Toggle search form
  • Formatie LIVE pentru evenimentul tau  – Formatia Fantastic ! Business
  • REUSITA: Investitie de 44,5 milioane lei, inaugurata azi in Prahova Business
  • Cat de importante sunt cadourile de Craciun pentru copii? Business
  • THE ICONIC ESTATE, o prezență remarcabilă la târgurile de vinuri din această toamnă Business
  • Winter-recycling auto. A treia ediție “Focus to Green-Eco-Life”. Eveniment susținut de AQUA Carpatica Business
  • Locația perfectă din Bucuresti pentru următorul eveniment, mâncare prin servicii de catering  Business
  • Filmul celei de a VII-a ediții a Vitality Open Tour. Declarații și câștigători Sport
  • Cauți o firmă serioasă de transport? Vrei să călătorești în Germania? Business

Alexandrion Group dă startul verii cu Hendrick`s Midsummer Solstice – un gin floral, inovator, în ediţie limitată

Posted on iunie 19, 2020iunie 19, 2020 By Succes Grup

Alexandrion Group dă startul verii cu un produs floral, inovator, care îi va încânta pe iubitorii de băuturi fine. Noul Hendrick`s Midsummer Solstice Gin – inclus recent în portofoliul extins al Alexandrion Group, reinventează gustul clasic cu care brandul și-a obișnuit consumatorii, printr-o variantă nouă, inedită, florală, ideală pentru serile sezonulului estival, petrecute în atmosfera relaxată a casei, în aer liber sau într-o destinație de vacanță. Cu noul gin Hendrick’s, Alexandrion Group aduce din nou inovația pe piața băuturilor spirtoase din România, așa cum și-a obișnuit consumatorii, lansând produse care setează trenduri. Ginul Hendrick`s Midsummer Solstice este o ediție limitată, fiind disponibil ȋntr-un număr de doar 5.000 de sticle pentru piața din România.

All global rights reserved.

Vara, soarele, cerul senin, multitudinea de culori, flori și mirosuri hipnotizante au fost sursa de inspirație pentru rețeta unică a acestui gin, lansat în ziua solstițiului de vară, momentul ȋn care proprietățile aromatice ale florilor ating apogeul și natura se află în echilibrul energetic perfect. Fundalul cosmic inedit imprimă o energie aparte și acestui gin.

Lesley Gracie, Master Distiler-ul Hendrick`s Gin, a creat acest gin premium infuzând o întreagă gamă de esențe florale, care suprind intensitatea senzorială din mijlocului verii. Hendrick`s Midsummer Solstice celebrează vara în maniera sa proprie, atipică, de această dată, îmbogățind clasica experință a gustului Hendrick`s Gin, uşor, fresh, cu puterea aromatică intensificată a florilor.

„Categoria de gin se dezvolta considerabil și în România, urmând astfel trendul global, iar lansarea Hendrick`s Midsummer Solstice pe care Alexandrion Group o pregătește reprezintă o reconfirmare a faptului că liderul de piață are responsabilitatea inovației. Hendrick`s Gin își întâmpină shopperul și consumatorul cu o doză de nonconvenționalism specific brandului, surprinzând mereu prin mix-ul dintre gustul clasic și rafinat al ginului și aromele, acum, florale, estivale care îmbracă această băutură într-o savoare unică şi memorabilă.” a declarat Marinela Popescu, directorul de marketing al Alexandrion Group.

Elegant, dar puternic, cu arome subtile, dar bine definite, revigorant și efervescent, Hendrick`s Midsummer Solstice Gin poate fi consumat simplu sau ȋn combinaţie cu alte băuturi cărora le potenţează gustul. Explozia de arome din cocktail-ul semnătură al produsului: Hendrick’s Midsummer Solstice Spritz (Hendrick’s Midsummer Solstice, Tonic şi Vin Spumant) bucură papilele gustative și induce o stare de bună dispoziție. Pentru decor se pot folosi câteva felii de castravete și portocală.  

Hendrick`s Midsummer Solstice Gin va fi comercializat din data de 21 iunie 2020 în marile lanțuri de magazine, locaţiile HoReCa premium, shop-urile online ale partenerilor Alexandrion Group şi pe iconicdrinks.shop, parte a Alexandrion Group.

Povestea Hendrick’s Gin a început în 1999 în Scoţia, acolo unde se află distileria producătorului. Aromele unice, neobișnuite ale ginului Hendrick’s, cu note de trandafiri și castravete, sunt potențate de procesul de producție în care precizia și răbdare au roluri esențiale. Distilat în două distilatoare diferite, extrem de rare, create în 1860 și 1948, Hendrick’s este un gin atipic, creat prin mixarea minuțioasă a 11 plante, din cele 4 colțuri ale lumii. Combinația armonioasă dintre cele două distilatoare creează o băutură extrem de fină, cu arome de durată. Valoarea sa este dată și de producția în cantitate limitată – doar 500 de litri într-o singură tranșă – care permite un control mai bun al calității.

Pentru a afla mai multe informații despre noul Hendrick`s Midsummer Solstice Gin, accesați https://www.hendricksgin.com/midsummer-solstice/.

Despre William Grant & Sons

William Grant & Sons Holding Ltd. este o afacere de familie, o distilerie independentă cu sediul în Regatul Unit al Marii Britanii, fondată de către William Grant în 1887. Astăzi, compania este deținută de a cincea generație și produce unele dintre cele mai cunoscute branduri de whisky, printre care Glenfiddich sau The Balvenie, precum și alte branduri iconice de băuturi spirtoase precum Hendrick’s Gin, Sailor Jerry, Tullamore D.E.W. Irish Whiskey, Monkey Shoulder si Drambuie.

Despre Alexandrion Group:

Alexandrion Group este lider în producția și distribuția de vinuri și băuturi spirtoase din România și singurul producător de single malț din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion și Distileriile SABER 1789, care împreună, au o istorie de peste 200 de ani în industria spirtoasă locală și au creat unele dintre cele mai puternice mărci din România, recunoscute atât la nivel național, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse include băuturi tradiționale românești și produse internaționale. Alexandrion 5* și 7*, celebrul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova precum și alte produse au asigurat Grupului poziția de lider al pieței de băuturi spirtoase și tradiționale din România . Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea, completându-și portofoliul cu vinuri premiate, liniștite și spumante, sub denumirea THE ICONIC ESTATE.

Business

Navigare în articole

Previous Post: Interviu cu Constantin Ştefan, antrenorul campioanei României la handbal masculin, Dinamo Bucureşti, laureat al Galei Trofeelor Alexandrion: «A fost un eveniment care m-a marcat şi care mă obligă sa fac şi mai multe lucruri bune ȋn viitor»
Next Post: Vinurile The Iconic Estate, din portofoliul Alexandrion Group, au obţinut 10 medalii de aur şi argint la International Wine Contest Bucharest Vinarium 2020

Related Posts

  • Aqua Carpatica, partener de tradiție la Premiile Gopo. Uniți prin film – O campanie de ajutorare a cineaștilor din Ucraina Business
  • Edmond Niculușcă a câștigat marele premiu al Galei Matei Brâncoveanu 2020 Business
  • Brazii artficiali si beneficiile acestora Business
  • (VIDEO) Primarul Gheorghe Voicu a aplicat cu succes standardele de protecție împotriva răspândirii COVID-19 în comuna Bârla Business
  • Canal 33 stabilește, la împlinirea a 3 ani, un nou record mondial pentru cel mai lung talk-show Business
  • Cumpăna utilizează cea mai înaltă tehnologia la nivel mondial, în noua fabrică cu investiții de peste 3 milioane de euro! Business
  • Cursuri de calificare
  • Cursuri de prim ajutor
  • ANVELOPE ALL SEASON – Modele ieftine pe Vadrexim.ro!
  • Alegerea mobilierului în baie
  • Beneficiile unui VPS Servere: deblocarea puterii serverelor dedicate
  • Web Hosting în România: Duceți site-ul dvs. la următorul nivel!
  • Anunț finalizare proiect ”Granturi pentru capital de lucru”- IONEL LENOI SRL
  • “Consolidarea sistemului de management anticorupție“
  • Beneficiile unui VPS Servere: deblocarea puterii serverelor dedicate
  • Web Hosting în România: Duceți site-ul dvs. la următorul nivel!
  • CSM Bucuresti – Rapid Bucuresti, derby-ul Ligii Florilor, cap de afis la inceput de saptamana
  • FRF si Timisoreana au prelungit contractul de sponsorizare pentru Cupa Romaniei
  • SECTORUL 2: Se acorda vouchere pentru a incuraja elevii sa faca sport de perormanta!
  • Beneficiile unui VPS Servere: deblocarea puterii serverelor dedicate
  • Web Hosting în România: Duceți site-ul dvs. la următorul nivel!
  • Noi, la Ploiesti, parca n-am avea dreptul sa simtim feeria zapezii…
  • Aproape 50 de nasteri gemelare la Sibiu, anul trecut! In total, au fost aproape 3000!
  • Studioul Prime Bucuresti face angajari – citeste aici tot ce trebuie sa stii
  • Ștefan Paloși a câștigat cea de a VIII-a ediție a Vitality Open Tour Sport
  • Experiență deosebită de Black Friday la Domeniile Panciu Winery & Resort Business
  • Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna aprilie Sport
  • Avantajele unei huse de telefon personalizate Recomandari
  • Arbitru internațional francez Herve Madramany, impresionat de organizarea Vitality Open Tour Sport
  • Decoratiuni realizate prin Upcycling. Reciclare creativa „Focus to Green Eco Life” Business
  • Se poate inchiria un autovehicul fara garantie auto? Business
  • Hendrick’s Neptunia, ediție limitată, al treilea produs din seria “Cabinetului de curiozități”, lansat în România de Alexandrion Group Business

Powered by PressBook News WordPress theme