Skip to content

Open SPORTS

Sursa ta de informatii

  • Acasa
  • Stiri
  • Sport
  • Business
  • Gambling
  • Business
  • Fotbal
  • Evenimente
  • Recomandari
  • Sanatate
  • Lifestyle
  • Timp Liber
  • Turism
  • Contact
  • Toggle search form
  • Reclamă eficientă prin bannere publicitare Business
  • Halep, pe lista câștigătoarelor de turnee Tennis Europe. Începe cea de a IX-a ediţie a Dr. Oetker Junior Trophy Sport
  • Transportul de mărfuri internațional în condiții de criză a şoferilor şi containerelor maritime Business
  • Jucători din 14 țări vor concura la cea de a VI-a ediție a Vitality Open Tour Sport
  • Fundația Alexandrion lansează oameni prin Gala Trofeelor Alexandrion. Cazul Arian Notrețu Sport
  • Filmul turneului. Câștigătorii celei de a a XIV-a ediţii a Trofeului “Victor Hănescu” Sport
  • Idei si conceptii gresite despre serviciile funerare explicate Business
  • La ce categorie de vârstă poate să joace fetița de 13 ani a Ruxandrei Dragomir la Argeș Cup Dr. Oetker. Tablou principal și favoriți Sport

Hendrick’s Neptunia, ediție limitată, al treilea produs din seria “Cabinetului de curiozități”, lansat în România de Alexandrion Group

Posted on aprilie 13, 2022aprilie 13, 2022 By Succes Grup

Hendrick’s Neptunia, cea mai nouă “invenție” din ”Cabinetul de curiozități” Hendrick’s Gin, este disponibil acum, în ediție limitată, pentru consumatorii din România, prin intermediul Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi alcoolice şi vinuri din țară. Hendrick’s Neptunia este al treilea produs din seria”Cabinetului de curiozități”, după Hendrick’s Midsummer Solstice și Hendrick’s Lunar, lansate în anii trecuți.

„Cabinetul de Curiozități” nu este o simplă metaforă, ci este un adevărat laborator din Scoția, parte a Palatului Hendrick’s, prin intermediul căruia Leslie Gracie, maestrul distiler Hendrick’s, experimentează combinații surprinzătoare de plante și alte ingrediente care, la final, sunt distilate, îmbuteliate și oferite publicului amator de experiențe inedite.

” Majoritatea produselor pe care le creez îmi evocă amintiri și iau naștere prin alăturarea de ingrediente neașteptate pentru a induce anumite senzații. Nici Neptunia nu a făcut excepție. Mi-am propus să mă autodepășesc, să sfidez imposibilul, să aduc sentimentul eliberator transmis de valurile mării într-o sticlă impozantă, care să transpună consumatorul în lumea marină și să-i dea o senzație revigorantă.” – spune Leslie Gracie, maestru distiler Hendrick’s și creatoarea ”Cabinetului de curiozități”.

Până la etapa de îmbuteliere, Neptunia parcurge un drum complex marcat de testarea a 10 tipuri de alge marine, în combinație cu cimbrul care crește pe plajele de pe coasta scoțiană și lime. Toate aceste etape îi conferă, în final, gustul intens de plante, completat de note de citrice, trandafir și castravete.

Toate elementele care compun identitatea vizuală – forma sticlei, designul etichetei – evocă pe deplin proveniența acestei băuturi din”Cabinetul de curiozități” și urmează linia de design a celorlalte două produse lansate anterior în ediție – limitată. Eticheta ilustrează silueta unei zeițăți fictive, care are ca sursă de inspirație personalitatea și imaginea zeului roman al mărilor, Neptun.  Zeița Neptunia este cea care dă numele produsului și reflectă atributele și conceptul său creativ.

Hendrick’s Neptunia a fost gândit, încă din momentul producției și îmbutelierii sale, pentru a fi partener al ”Project Seagrass”, o organizație caritabilă de mediu, globală, dedicată conservării și refacerii ecosistemelor de iarbă de mare, un element primordial pentru bio-diversitate, acesta fiind un motiv în plus pentru ca noua creație să fie adusă în atenția publicului din România.

” Ne bucurăm să le putem oferi cumpărătorilor și consumatorilor noștri încă un produs rafinat, inovator, care să completeze tabloul creionat de cele două “invenții” anterioare ale”Cabinetului de Curiozități”, foarte bine primite de iubitorii de gin, Midsummer Solstice și Hendrick’s Lunar. Crearea acestor băuturi și lansarea lor pe piața din România s-au dovedit decizii foarte bune. Analizele Nielsen din ultimii 3 ani, au evidențiat o creștere constantă a cotei de piață pentru întreaga gamă Hendrick’s Gin. Astfel, în 2021 aceasta s-a triplat comparativ cu 2019.”, declară Nicholas S. Kass, Executive Director for International Corporate Affairs Alexandrion Group.

Hendrick’s Neptunia are o concentrație alcoolică de 43,4% și este îmbuteliat în sticle de 0.70l.

Hendrick’s Neptunia este disponibil în România, prin intermediul magazinelor de specialitate, al marilor lanțuri de retail, magazinelor e-commerce, în locațiile HoReCa partenere, dar și în magazinul online al Grupului Alexandrion, https://www.iconicdrinks.shop/ .

Despre Alexandrion Group  

Alexandrion Group este lider în producția și distribuția băuturi spirtoase și vinuri din România și singurul producător de single malt din țară. Grupul are o istorie de peste 200 de ani în industria de băuturi spirtoase locale, producând unele dintre cele mai puternice mărci din România, la DISTILERIILE ALEXANDRION SABER 1789, recunoscute atât la nivel național, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse include băuturi tradiționale românești și produse internaționale. Alexandrion 5* și 7*, celebrul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova precum și alte produse au asigurat Grupului poziția de lider al pieței de băuturi spirtoase și tradiționale din România. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea, completându-și portofoliul cu vinuri, liniștite și spumante. Pentru mai multe informații, accesați www.alexandriongroup.com.

Business

Navigare în articole

Previous Post: Aqua Carpatica, partener de tradiție la Premiile Gopo. Uniți prin film – O campanie de ajutorare a cineaștilor din Ucraina
Next Post: Vino să vezi prima parodie românească despre daci și romani , „Secretul lui Zorillo” 22 aprilie – lansare națională

Related Posts

  • Fundația Valvis sprijină cei 20.000 de locuitori ai Bazinului Dornelor oferind testarea gratuită pentru anticorpi SARS-CoV-2 Business
  • Ce este contabilitatea de gestiune și cum îți poate ajuta afacerea Business
  • Experiențele deosebite de la Domeniile Panciu – Winery & Resort au fost reluate Business
  • Vești bune pentru piața de servicii retail din România. În sfârșit, producătorii, distribuitorii și comercianții retail pot beneficia de cea mai recentă inovație în domeniu. Business
  • Vino la scoala virtuala ce te invata despre investiţii in bursa, blockchain, crypto si NFT – Cryptoverse Academy Business
  • „Au, măseaua! Zâna Măseluță, afectată de COVID-19” – Emisiune Business Philosophy Business
  • Cursuri de calificare
  • Cursuri de prim ajutor
  • ANVELOPE ALL SEASON – Modele ieftine pe Vadrexim.ro!
  • Alegerea mobilierului în baie
  • Beneficiile unui VPS Servere: deblocarea puterii serverelor dedicate
  • Web Hosting în România: Duceți site-ul dvs. la următorul nivel!
  • Anunț finalizare proiect ”Granturi pentru capital de lucru”- IONEL LENOI SRL
  • “Consolidarea sistemului de management anticorupție“
  • Beneficiile unui VPS Servere: deblocarea puterii serverelor dedicate
  • Web Hosting în România: Duceți site-ul dvs. la următorul nivel!
  • CSM Bucuresti – Rapid Bucuresti, derby-ul Ligii Florilor, cap de afis la inceput de saptamana
  • FRF si Timisoreana au prelungit contractul de sponsorizare pentru Cupa Romaniei
  • SECTORUL 2: Se acorda vouchere pentru a incuraja elevii sa faca sport de perormanta!
  • Beneficiile unui VPS Servere: deblocarea puterii serverelor dedicate
  • Web Hosting în România: Duceți site-ul dvs. la următorul nivel!
  • Noi, la Ploiesti, parca n-am avea dreptul sa simtim feeria zapezii…
  • Aproape 50 de nasteri gemelare la Sibiu, anul trecut! In total, au fost aproape 3000!
  • Studioul Prime Bucuresti face angajari – citeste aici tot ce trebuie sa stii
  • Aqua Carpatica, brandul cel mai vizibil de apă în online și pe Facebook în luna ianuarie 2020 Business
  • IMPORTANȚA AUDITULUI INTERN ÎN ORGANIZAȚII Business
  • Un bucureștean a câștigat la Superbet 423.000 de euro! E cel mai mare câștig din istoria pariurilor sportive din România Business
  • Primul camion cu ajutor umanitar direct către Odesa a plecat azi din inițiativa AQUA Carpatica Business
  • Toamna statuii Sport
  • Actorul Victor Yila, în vizită la fabrica Ana Are. Ce vedete și specialiști recomandă aceste sucuri naturale Business
  • Filmul celei de a VI-a ediții a Players Cup Argeș Cup Dr. Oetker Sport
  • VIDEO: Povestea campionului olimpic la monobob Andrei Nica: se trezeste la 4, isi face singur mancare si merge la biserica! Sport

Powered by PressBook News WordPress theme