Calendarele sunt instrumente de marketing la prețuri accesibile, de aceea aveți la dispoziție un mod eficient de a vă promova afacerea pe tot parcursul anului. Un calendar bine conceput va transforma orice birou plictisitor într-o campanie de marketing pentru afacerea dvs.
Cu toate acestea, dacă designul nu reușește să atragă atenția, probabil că nu o să vă atingeți obiectivul de a vă face remarcat. Evitați acest lucru investind timp, efort și creativitate în calendare 2022 atrăgătoare, pe care clienții dvs le vor găsi utile.
Odată cu apropierea de anul nou, este momentul perfect să vă gândiți să transmiteți mulțumiri clienților dvs. și să așteptați cu nerăbdare un nou an de afaceri. Un calendar promoțional este un cadou fantastic pentru a-l oferi clienților dvs.
De ce să alegeți calendare 2022?
Fie că aveți o afacere, lucrați într-o companie, o organizație educațională, o organizație caritabilă sau sunteți comerciant cu amănuntul, calendarele sunt o modalitate excelentă de a vă menține marca, afacerea sau organizația în fața clienților pe tot parcursul anului. Un lucru important: aproape fiecare om are nevoie de calendare 2022.
Proiectarea de calendare 2022 nu este întotdeauna simplă. De asemenea, este util să folosiți anumite sfaturi și trucuri pentru a avea calendare 2022 la cel mai ridicat nivel.
Comandați calendare 2022 la momentul potrivit
Comandarea de calendare 2022 trebuie făcută la timp. Nu are rost să trimiteți un calendar pe anul curent în luna februarie sau martie. Clienții dvs. pot primi un calendar de la altcineva sau pot cumpăra deja unul. Alegeți calendare 2022 din timp și oferiți-le, cu cât mai repede, cu atât mai bine. În mod ideal, octombrie și noiembrie sunt lunile perfecte de a comanda calendare 2022, oferindu-vă suficient timp pentru a le proiecta, imprima și distribui.
Alegeți-vă tema
Dacă vă uitați în jur, majoritatea calendarelor au o temă care atrage interesele oamenilor sau tendințele actuale. Vă puteți proiecta calendarul conform activității pe care o desfășurați. Alternativ, puteți să fiți creativ. În cele din urmă, dacă aveți un calendar interesant, frumos și atractiv, acesta va fi bine primit de clienții dvs.
Țineți cont de sezon
Pentru majoritatea tipurilor de calendar, veți avea douăsprezece imagini de creat. Vă doriți ca acestea să fie cât mai interesante și relevante posibil. Gândiți-vă la repere de-a lungul anului, cum ar fi Paștele, Crăciunul și alte sărbători, precum și anotimpurile în sine, și distrați-vă încorporându-le în designul calendarelor dvs.
Nu uitați de brand
În primul rând, calendarul dvs. promoțional este un instrument de marketing, deci asigurați-vă că arată corespunzător. Utilizați marca și stilul de design cu un efect bun și includeți-vă sigla pe fiecare pagină pentru a vă asigura că își vor reaminti clienții dvs cine le-a oferit calendarul. Culorile contează foarte mult pentru marca dvs. și, prin urmare, este esențial ca acestea să apară pe calendar.
Gândiți-vă la format
Există multe tipuri diferite de calendare 2022 pe care trebuie să le luați în considerare atunci când proiectați calendarul dvs. Calendarele mari cu o singură coală au o prezență mare pe perete, calendarele pentru fiecare lună vă oferă douăsprezece imagini diferite pentru a fi creativi, iar calendarele de birou vă oferă o prezență puternică în sediul afacerii clienților dvs.
Includeți detaliile dvs. de contact
Încercați să evidențiați datele de contact din calendar, astfel încât persoanele interesate să poată intra cu ușurință în contact cu firma dumneavoastră.
Gestionați spațiul în mod corespunzător
În funcție de dimensiunea calendarului pe care îl proiectați (de perete, de birou sau alte dimensiuni), distribuiți conținutul și imaginile în consecință și echilibrați paginile care par goale și prea încărcate. Este singura modalitate de a face un calendar atrăgător și de a avea suficient spațiu pentru a promova realizările și serviciile companiei dvs., fără a sacrifica elementele reale ale calendarului.
Promovați-vă compania
Oamenii de afaceri folosesc calendare 2022 nu numai pentru a verifica, ci și pentru a memora date și întâlniri importante, și acolo sunt oportunitățile dvs. ascunse. Calendarul ar trebui să vă ajute să vă promovați compania și evenimentele viitoare, astfel încât utilizatorii să știe când pot profita de vânzările dvs. și de ofertele exclusive.
Lăsați spații goale în designul calendarului
Calendarele sunt utile. Prin util, nu ne referim doar la calendarele lizibile, ci și la cele scrise. Un om de afaceri va scrie probabil note în calendar pentru a-și aminti o întâlniri. Așa că asigurați-vă că atunci când comandați calendare 2022 veți lăsa suficient spațiu liber pentru a le permite utilizatorilor să aibă loc pentru a nota lucrurile importante.
Continuați să căutați idei
Funcționalitatea calendarului dvs. este, de asemenea, prioritatea dvs. principală. Acesta este motivul pentru care nu ar trebui să încetați niciodată să culegeți informații despre ceea ce le place sau așteaptă utilizatorii de la proiectarea calendarului, cum ar fi, de exemplu, spațiu suplimentar pentru scrierea notelor. De asemenea, puteți să vă consultați și cu experți în domeniu înainte de a lua o decizie finală.